Pole kontot? Registreeri!

Kõvera kase

!!! Arhiveeritud !!!

Peitis 14.09.2009 Katrin ja sõber [katrin]

WGS84 dd mm ss.s: 58° 02' 42,24" 27° 03' 29,75"
WGS84 dd mm.mmm: 58° 2,7040' 27° 3,4958'
dd.dddd: 58,045067 27,058264   L-Est: 680552 6437871
Kaardid: Regio: GIF Flash | Maaamet | Google
Tüüp: Tavaline aare   Maakond / linn: Põlvamaa
Raskusaste: peidukoht 3.0, maastik 4.0 Suurus: väike

Kirjeldus:

Aare on peidetud Põlva intsikurmu matkaraja äärde. Matkarada on ehtne näide Lõuna- Eesti loodusest ja kõik mis sinna juurde kuulub. Aarde kätte saamiseks vajad abivahendit ja julgust. Samuti ole eriti ettevaatlik.

Vihje: kõver kask

A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9

Lingid: pole

Aarde sildid:

Geocaching.com kood: GC1YNKG

Logiteadete statistika:   63 (96,9%)   2   2   0   1   1

Lähimad aarded: Soolaputka - 0,70km Kümme krooni - 0,78km Põlva maleva - 0,88km Põlva cam - 0,93km Suure silla - 1,18km Rongile ruttava tüdruku - 1,18km Ajutest - 1,32km Toora - 1,43km Oftalmoloogiline - 1,48km Magusaid poste - 2,27km Ora aare - 2,54km Suusakeskus (Ora II) - 4,18km Savisaare - 6,09km Kukkuva Hobuse aare - 7,03km Saesaare - 7,80km Kivijärve - 8,38km Postitee 2 - 9,11km Palojärve - 9,50km

Viimati muutis: [mart] 19.06.2013 10:23:37

19 juuni 2013 kommenteeris Märt [mart]
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "Arhiveeritud".
18 juuni 2013 soovis arhiveerimist Katrin [katrin]

Aare sõidab nyyd arhiivi, kuna enam pole ei kaske ega midagi muud:( Plats näeb välja nagu keegi oleks mootorsaega aardejahil käind :D Kunagi tekitab lähedusse midagi uut ;)

12 mai 2013 soovis hooldamist Aix [aixo]

Kohale saabudes avanes vaade värskelt raiutud lageraie langile. Gps-i koordinaadid näitasid täpselt keset seda. Ümbruses sai natuke ringi jõlgutud, kuid miskit mis võiks meenutada aarde konteinerit ma ei tuvastanud.Tasuks pilk peale visata.

Lageraie

4 september 2012 leidis Maria, Daniel [danielj89]

Pastakas lakkas kirjutamast, järgmine külastaja võiks uue kaasa võtta. Endal kahjuks polnud käepärast.

5 august 2012 leidis Aivar ja Eele [aizar]
Geonina peab ikka paigas olema, ei hakanud mingeid ebasirgeid dendroloogilisi üllitisi pikalt otsima. EVEJ, raskusaste kergelt ülehinnatud küll :D
29 juuli 2012 leidis Liina, Crissu, Vilja, Ekke ja gk [geokrahv]
Ei olnudki selles paigas varem käinud. Tegime aardele lähenemiseks ühe toreda ringi. Aga tänu sellele teame nüüd seda ka, mis sealpool on. Aaret otsisime kõigepealt valest kohast. Kõverike kõik kohad täis seal ju. Karp jäi näpu vahele teisest kohast. Aardes olnud pastakas jonnis ja pliiatsit seal kah polnud. Läksime siis Liinaga ja sõidutasime oma kirjutusvahendi aardele lähemale. Logi saime kirja. Siis tekkis küsimus... Tegelt ei tekkinud mingit küsimust, kes aarde laululava lähedusest tagasi viib. Ega pilkude vastu ei saa ja nii ma läksin. Aaret tagasi peites sattus seal mööda kõndima üks neiu. Poleks mingit tarka juttu tema jaoks välja mõelda osanud, mida ma seal teen. Õnneks ei jäänud vahele.
29 juuli 2012 leidis viis ülekuumenenud tonti [viljarebane]
Teised panid kui noored jänesed mäest üles, kui meie Ekkega vaikselt järgi lonkisime, maasikaid ja vaarikaid sõime. Nii juhtus ka see, et teised tegid juba vajalikke ja ka ebavajalikke imetrikke, et aaret kätte saada, kui meie alles kohale jõudsime. Päris aarde väljavõtmiseks olime ikka korralikult kohal ja heietasime ka, et kas see kask on ikka kõver või miskit muud pigem.. Õnneks ei kuulunud mina sellesse seltskonna ossa, kes pidi kõige pikemat teed pidi auto juurde tagasi minema, et töökorras kirjutusvahend tuua. Ujuma, ujuma, ujuma, karjus iga keharakk.

teisi oodates

29 juuli 2012 leidis Vilja, Ekke, Crissu, gk ja [menope]
Miks minna lihtsat teed, kui saab kaugelt ja ringiga? Igatahes kõnnitud sai ja kohe palju. Kõigepealt lähenesime ilmselgelt kõige kaugemast võimalikust nurgast üldse ja kõige suuremat kaart pidi, siis ilmnes et aardes olev pastakas ei tööta (ettevaatust järgmised!) ja poolel tiimil tuli tuldud teed tagasi minna, et siis lähemale sõita ja kirjutusvahend tuua (ja vahetusnänn). No mina olin üks sellest poolest. Aga kui kõik vajalikud toimingud aardega ära said tehtud (logi kirjas, märk võetud ja lehm jäetud), siis tagasi peidupaika viimise auväärne ülesanne jäi gk kanda. Tiimi naispool oli näljane ja väsinud ja nojah...
Aarde raskusaste jäi meile kõigile arusaamatuks. Ei mingeid abivahendeid küll ei läinud vaja.
27 juuli 2012 leidis Kalle ja Liidia [kreal]
Mööda rada mäest alla ja üles ning nii ta leidsimegi! EVEJ. Tänud kena matka eest!
16 juuli 2012 leidis Jüri ja Helis [hash]
Sai jällegist Põlvaga tutvutud. Jüri leidis kohe enda loogilisusega õige koha ülesse, V: täringu J: märgi ja kuuli Aitäh aarde eest! :)
22 juuni 2012 leidis Dina ja [alex]
Kui minu 130 + kehamass sai abivahendita laeka ligi ning seda hooga lausa, siis on maastik ikka väga mööda.Jalutuskäik oli lahe ja lõpuks sai ka Insikurmu laululava oma silmaga ää nähtud.Aitäh aga veits hapu maitse jäi...
10 juuni 2012 leidis Reido, Anne [reido]
Leitud! Tänud peitjale:)
10 juuni 2012 leidis Kaja ja Bruno [kajaliis]
Kasest on asi ikka väga kaugel. Pigem jääks Karuonu poolt pakutud raskusastmete juurde ja eksitava vihje võiks ka eemaldada.
16 aprill 2012 leidis Toomas [toomastiisler]

Leidsin kergesti ja sain veel kihlveo võidu eest kuuspaki õlut :P

12 aprill 2012 leidis Hannes, Triinu, Liisi [hpalang1]
Põlva kulturnikud koolitatud, võis hakata lõbujõustikuga teglema. Auto jäi päikesepaistese veelombi äärde, ise läksime metsa. Soe, linnud lõugasid, liblikad lendasid - lõuna mis lõuna. Mis aardesse puutub, siis morgoti logi ei jäta asukoha suhtes kaksipidimõtlemise võimalust, ja ega aaregi end peitnud kohe sugugi, paistis teine kaugele. Triinu kui kergem võttis raskema füüsilise töö enda kanda, pärast panime karbile midagi peale ka. Aare korras, tiba niiske ehk, aga ei miskit kapitaalset. Tänud juhatamast!
26 detsember 2011 leidis Eigo [eix]
mõnus tuuline sügis-talvine jalutuskäik veits upitamist ja käes ta oligi V:helkuri ja sauruse J:Luici,tiigri,kuke
13 detsember 2011 leidis Leho [morgot]
Selle aarde peitja tuleks vist kooli tagasi saata. Nu ei olnud see puu kask ega olnud ta ka kõver. "VILTUSE KUIVIKU" oleks paremini puud iseloomustav nimi. Kõigepealt sai ikka oluliselt raskemasse kohta ronitud.
12 november 2011 leidis Priit, Merike ja Merily [armastan]
Tehtud. Abivahendi saime kohapealt.
12 november 2011 leidis Merily, Merike, Priit [mooritz]
Kaasasolnud abivahendil jäi julgust ülegi :)
6 oktoober 2011 ei leidnud Priit ja Airi [airce]
Aaret maastiku raskusastmele vastavast kohast meie midagi ei leidnud ja nüüd loen karuonu logist, et see ei vasta tõele. Miks aardeomanik midagi muutnud ei ole ?

24 september 2011 leidis Martin [martiini]
Ilm oli ilus ning meeleolu hea. Seega tuli leid ka kiirelt.
24 september 2011 leidis Liisu & Martin [liiisu]
Aare paistis kohe silma. Julgusega saime kätte aarde ja pärast natuke maskeerisime ka seda.
10 juuli 2011 leidis Mürakas ja Küpsis [myrakas]
Päris ilma abivahendita ei saanud kätte. Käisime koos Küpsisega enne Saaremaa invasiooni! Meie 50. aare! Jätsime ühe roosa läti sea.
4 juuli 2011 leidis Tauri [hrtann]
See oli ikka väga kärge.
28 mai 2011 leidis Argo, Raido [broadcast]
Eelmisel aastal sai seda aaret mitu korda otsimas käidud, kuid tulemusteta.. kõveraid kaskesid on ju hulgim seal.:P Aga selle aasta Põlva Päevade Orienteerumisbingo raames läks punktide võtmisel õnneks. Puhtjuhuslikult tegime peale üht "ristmikku" pausi, et hinge tõmmata ja kaarti uurida, aga tõstes pead jäi silma karp koos aardega. Kask oli tõesti kõver. Logitud. :) Aare oli natuke niiske kuid ei midagi hullu..
30 aprill 2011 leidis Leopold & uduangerjas [leopold]
Mnjaaaa, kõigepealt sai lauluväljakut kaeda, kus sai korra ka nostalgitsetud. Siis sai padrikusse sööstetud (ettevaatust, prillid on siin igati teretulnud). Ja õige ta on, lisavarustust aarde väljavõtmiseks peab olema. Õnneks oli mul mägironijast uduangerjas kaasas. Seega, tiimitöö, mis muud :)
30 aprill 2011 leidis Leopold, uduangerjas [uduangerjas]
Peale mõningast geomobiilile sobiva parkimiskoha otsimist nautisime mõnusat jalutuskäiku. Seejärel otsisime kõveraid kaski. Ühe otsas sai turnitud päris kõrgel. Seejärel aga jäi me mõlema pilk paremal kandidaadil pidama ning Leopold silmas aardekarpi, millele ma siis järgi turnisin ja ühel jalal seistes kärmelt logisin ;) Aare igati korras.
17 november 2010 leidis Erkki, Marily, Jakob, Ülle [drerz]
Kuna lähenesime veidi valelt poolt siis saime üsna paksus võsas veidi sahistada. Mannul õnnestus isegi suurest mäest alla tulles ka korra kummuli käia :) Aare korras. EVEJ
14 november 2010 leidis G, O, J, D ja [kaits747]
Jälle üks uus koht nähtud, metsas jalutatud ja aare leitud. Maskeerisime veidi ebaloomulikult. Aitähh
17 oktoober 2010 leidis Kadi ja Janari [kadi250]
Koht tõi meelde palju vanu mälestusi. Kooli spordipäevadel sai seal metsas joostud ja suusatatud palju kordi.Vanad tuttavad rajad ja palju palju uusi. Aardeni jõudsime muidugi ringiga. Enamvähem nullis jäi silm kohe õiges kohas peatuma, natuke ronimist ja oligi käes. Väga mõnus sügisõhtune jalutuskäik. Täname. V:mutt J:metssiga
kustutatud logiteade
5 oktoober 2010 leidis anne ja tiiu [villuserv10]
seda oli päris raske leida igatahes mulle.käisimeema ja õega.pärast leitsin ikka ise aarde üles.Tänud peitjale
3 oktoober 2010 leidis mari ja siim [marx303]
tore aare, täname.
30 juuli 2010 leidis Lauri [algaja]
Kuna ma parkisin mingis ilmselt vales kohas ja seal läks metsa vahele ilus lai rada siis panin ilma mõtlemeta plätude ja lühikeste riietega minekut. Loomulikult läks see rada vahepeal kitsamaks ja tekkisid ka nõgesed ja lõpuks suutsin sellise raja valida, et pidin umbes 50 meetrit võsas ragistama. Katsetasin viimast korda GPSi, mis polnud aga vahepeal mingit tarkust juurde saanud ja peale 5 minutilist üritamist vandusin ta maapõhja ja panini üldse kinni. Siis oli juba lihtne. Üritasin mingi kase otsa ronida aga ei saanud hakkama. Lugesin logisid ja sain aru, et seal võib mingi anomaalia olla. Õige koha leidsin ka. Julgust ja abivahendit mul ei olnud aga sai ka ilma nendeta väga hästi hakkama. EVEJ Tagasi läksin natuke laiemat rada tallates.
18 juuli 2010 leidis Sirje ja Andreas [gpsitu]
Leidsime lähenemistee lauluväljaku poolt ning peale väikest mõnusat jalutuskäiku olimegi nullis. Mina hakkasin kaskede poole vaatama, kuid kuna olid teised sellised nirud, siis ronima ei kippunud. Sirje leidis aga koheselt peiduka ning seejärel polnud enam mahti uurida, mis puuga tegemist on ning nii saigi abivahendit kasutades aare alla võetud - heas usus, et tegemist on tõepoolest kasega, sest trükisõna teatavasti ei valeta. :-D

Logimise järel tuli aare aga uuesti üles saada ning kuigi see isegi täpsusviske tulemusena õnnestus, polnud maskeerimine sugugi nii lihtne ja lõpuks tuli ikka ise kah sammuke ülespoole ronida, et asi korralikult ära teha.

Lõpuks imestasime veel selle üle, et miks selle protsessi juures julgust vaja peaks olema ning mis ime pärast raskustase nii kõrge on. Aitäh peitjale.

16 juuli 2010 leidis Britta, Airi, Andre ja Aare [karuonu]
Jalutasime pea kolmekümnekraadises kuumuses aarde poole ja püüdsime vältida kiiremaid liigutusi. Kohale jõudes ning aarde raskusastmeid vaadates oli meil enam-vähem selge kuhu peab ronima. Umbes raskusastmeni 3,5 ronisime ka, rohkemaks ei jätkunud julgust ega abivahendeid. Pärast vaatas Andre veel ühte palju lihtsamasse kohta ja seal see aare oligi. Pakume tegelikeks raskusastmetaks max 2/2,5. Hea kui need numbrid ka aarde kirjelduses seisaksid. Mängu eesmärk ei ole tüngategemine. Aarde nimega on kõik ok, keegi ei keela mul oma koera Kiisuks kutsumast:)
10 juuli 2010 leidis Ave ja Marko [oiorokko]
Eluga riskides ronis Marko päriselt ka kõvera kase otsa, aare ise aga ei paiknenud teps mitte kõvera kase juures või on meie bioloogia teadmised nihu :) V: hiir, J: 2 klaaskuuli
9 juuli 2010 leidis Joonas [joonas444]
tänan
1 juuli 2010 leidis Jaanus ja Eneli [jmets]
Tee aardeni oli äärmiselt huvitav. Saime ratastega kiirelt tuhiseda ja laululaval puhata. Klõpsisime pilte ja asusime uuesti teele. Viimasel laskumisel aardeni oleksime äärepealt peajagu lühemaks jäänud - ratastel oli paras hoog sees, kui järsu kurvi tagant tuli välja mahalangenud puu. Mudasel ja märja rohuga kallakul olid rattad plokkis ja vaevu vaevu saime pidama. Aarde juures oli raske keskenduda, kuna sääsed tegid meie lühikeste riiete juures imetrikke. Sai vanal heal kombel pätti tehtud, logitud ja uuesti pätti tehtud. Ei olnudki nii raske. Tänud huvitava aarde eest.

24 juuni 2010 leidis Maku [maku]
Kõverad puud leitud ja aare logitud
19 juuni 2010 leidis Neeme [neeme]
Neid kaski seal jagus ning ega nad ükski nüüd päris sirge ei olnud ja teisi kõveraid puid oli ka :)! Aardekarbi asukoht pani mõneks ajaks kukalt kratsima (või oli see sääskedest), aga mõne aja pärast võisin varandust siiski võidukalt näpuvahel hoida. Karbi nurk oli millegi pärast veidi irvakil ja nii oli karbi põhja paar tilka vett imbunud. Õnneks olid aardenänn ja logiraamat oma kotikeses kenasti kuivad. Kuivatasin karbi ära ja üritasin selle peale kohustuslikke toiminguid hästi korralikult sulgeda. Arvan, et õnnestus. Logiraamatule panin ka igaks koledaks juhuks eraldi minigripi ümber. Aitäh peitjatele!
7 mai 2010 leidis Kristiina Marianne [manza]
Kuna peitja otsustas minna aaret kontrollima, siis sebisin ennast kaasa. Tema sai muidugi naerda jupp aega ja kui avasime logiraamatu naersime mõlemad:D Eelmine leidja oli nimelt ajas rännanud ja kuupäeva kirjutanud kuhugi juulisse:D Tagasipanek oli tunduvalt raskem. Samuti valgustasin peitjat vastutasuks hea aarde eest erinevatest puuliikidest, mis on veel olemas maailmas:D:D:D
6 mai 2010 leidis Anu, Ainar, Kaija, Taimo [anuain]
Oletatava nullpunkti juures müttasime ikka mõnda aega. Tuleb tõesti lihtsalt silmad lahti teha ja hoolikamalt vaadata. Meie tubli Kaija oli see, kes konteineri peidukast välja võttis ja tagasi asetas. Aare korras. EVEJ.
11 aprill 2010 leidis Mare ja teised [mare]
Otsisin koos Aini, Priidu, Kaarli ja Gerdaga. Abiks oli hoolikas ringivaatamine ja mõtlemine, kuid mitte hüppamine. Ain proovis tagasipanekul insenerimõtet rakendada, aga vanad head meetodid olid ikka paremad. Võtsime kaks klambrit, mille asendasime kahe klaaskuuliga ning täringu, mille asemele läks Muhu-kirjadega asi. Meil oli kodus veel Intsikurmu kirjadega asi, aga mõtlesime et läheb viimati aardes roostetama. Muidu oli puhas ja ilus aare.
11 aprill 2010 leidis Gerda, Kaarel, Priit, Mare ja Ain [ain]
Umbes kella 13 paiku päeval leidsime siis meie selleaastase hooaja avaaarde. Ilus päikeseline aardeotsimise ilm oli. Paar vidinat sai ka võetud-jäetud.
3 aprill 2010 leidis Ain(ts) ja Peter [viper]
Jalutuskäik oli tõesti lahe. Linnud plärtsusid laulda, üksik haigur lendas ülbel ilmel üle meie peade. Aarde asukoha tuvastamine ja konteineri väljakoukimine oli märksa lihtsam kui ta pesasse tagasisokutamine. Seks puhuks sai isegi käepärasest materjalist abivahend meisterdatud. Suured tänud peitjale! EVEJ
3 aprill 2010 leidis Peter ja Ain [aints]
Tore jalutuskäik oli. Suure lumega ei oleks küll viitsinud seda täppi roheliseks värvida, aga munadepühad on värvimiseks täitsa paras aeg. Süvenes veendumus, et isegi sellel talvel tuleb kevadele alla vanduda. Koordinatsiooniharjutused andsid leidmisele vahvat jumet. EVEJ. Aitäh peitjaile!
2 aprill 2010 leidis Triin [linnapreili]
"kõvera kase" asukoha reetis tugev geokorrosioon. Usun, et sügiseni see puu vastu ei pea.
21 märts 2010 leidis Anneli, Hendrik ja Reino [errvee]
Kaardi peal oleva teerajad olid nagu uude kohta kolinud ja väikese keerutamise tulemusena jõudsime kõverate puude kasvamise kohta, natuke uurimist ja jätkasime õige puuga. Natuke pingutamist ja aare oli käes. V: auto J: täring
24 veebruar 2010 leidis Heldur Org [linux384]
Sai meilgi siis see "kõver kask" üle vaadatud Koht kiirelt leitud, aare samuti... Kättesaamiseks pidime kül pisut vaeva nägema... (eilne sula oli oma tööd korralikult teinud ja hetke külm samuti kaasa aidanud) Logi kiirelt kirja... veel rohkem vaeva aarde pesasse pistmisega ja jäi meistki see Kask ja aare järgmist otsijat ootama:) Tänud peitjale:)
24 veebruar 2010 leidis caty88, Linux384 [caty88]
Leidsime siis meiegi selle "kõvera kase" ülesse, kõver ta oli...aga kas just kask....ps. väga libe oli.
22 veebruar 2010 leidis Imre ja Airi [triick]
Mööda lumme jäetud radasid kõndisime otsejoones väikese ringiga aardeni. Ilm oli väga mõnus ja mööda rada oli meeldiv jalutada. Vähemalt ei pidanud läbi põlvini ulatuva lume sumpama nagu suurem osa aarete puhul. Koordinaatide nullpunktis hakkas kiirelt silma kahtlane puine objekt, mida me täpsemalt uurima hakkasime. Lumi muutis olukorra mõneti keerulisemaks, kuid suurimaks raskuseks sai hoopis kasvatuslik puudujääk. Õnneks aitas väike nuputamine jõuda sobiva lahenduseni, mis tõi peaaegu tähedki taevast alla. Siiski tähti taevas ei paistnud ja ainult aare oli käeulatuses. Mõningastele vigastustele vaatamata jõudsime aardeni. Enda poolt jätsime aardesse muti. Kiiduväärt pingutus ja tore aare.
2 jaanuar 2010 ei leidnud Anu ja Ainar [anuain]
GPS-il sai külma tõttu aku tühjaks, üritasime ilma hakkama saada. Aga meile tundusid, et kõik kased seal on kõverad. Nüüd hiljem täpsemalt kaarti uurides selgus, et olime aardele asukohale üsna ligidal. Jääb järgmiseks korraks.
21 detsember 2009 leidis Maario & Hanno [hanno5000]
Sellist kaske kohtasin küll esimest korda, tegelikult ei olnud ta isegi kõver... :)) Aga leitud see aare sai ning Intsikurmu ka lõpuks nähtud. Tänud! EVEJ.
21 detsember 2009 leidis Hanno & Maario [loom]
Hakkasime peidukohta kohe kõvera kasega seostama... Ronisin kahe puu otsa, mis tundusid olevat sobivad peidukaks. Aare asus muidugi seal kuhu esmalt sai vaadatud..kuid mitte piisavalt lähedalt. Tagasi peitmine oli keerulisem kui leidmine. Tänud! EVEJ
7 detsember 2009 leidis Tiiu Mart [lelo]
Kuna paikkond on meile võõras siis turnisime sealsetel küngastel ikka mõnda aega, nii autoga kui jalgsi. Kas abivahendit kasutasime, oleneb sellest mida abivahendiks tunnistada. Kätte me konteineri ikka saime, logimise käigus võtsime võtmehoidja ja jätsime märgi. Tänu!
5 detsember 2009 leidis Lembit [polekala]
Selle aardeni jõudsin napilt ööpäeva viimastel minutitel. Mõnus jalutuskäik oli. Tänud!
2 detsember 2009 leidis Kalle [sookoll7]
Valmistasin end pisut karmimaks katsumuseks ette, aga läks pisut lihtsamalt ja abivahendit ka seekord ei läinud tarvis. Vihje leidsin ka üles isegi. Aare korras. Aitähh peitjale.

Mugusid pole

Eelsoojendus pink

Meteoriidikraater

30 november 2009 leidis Andres [elektrik]
Leitud. Abivahendeid vaja ei läinud. EV J: auto.
22 november 2009 leidis Ove [ove]
Selle aardega lendasin lihtsalt peale. Logisid ja aarde teksti ei lugenud, ainsana vaatasin vihjet. Ja see oli viga kuna otsisin aaret loomulikult ainult kaskede juurest ja maapinnalt. Kui olin mingi pool tundi otsinud ja rohkem kaski enam leida ei suutnud, siis lugesin ka aarde teksti ja logid läbi ja leidsin kohe ka aarde ühe igihalja juurest. Abivahendit vaja ei läinud, aardeni sai niisamagi lihtsalt kätte. EVEJ.
11 oktoober 2009 leidis Martti ja Lilian [siili]
Peitjal on loodusloo tund vahele jäänud? Või ei näinud me pimedas seda õiget vihje objekti? Aare oli korras ja lõpp hea, kõik hea. Aarde kättesaamiseks vajalik abivahend oli Martti ja Lilian pidi siis see julge olema.
7 oktoober 2009 leidis Urve ja Hannes [jussike]
Leidmine oli lihtsam kui tagasi peidikusse toimetamine. EV, J: konnake.
3 oktoober 2009 leidis Blond, Triin, Miki & Paavo [speedy]
Oh kasepuu, oh kasepuu, nii pruunid on Su koored :-D Leidsin aarde, aga lasin Mikil kui pikemal selleni sirutuda. Pärast sõime lõunat - kell oli vist u 18 ka juba ja Karuonu ootas meid Tõrvas rikkaliku õhtusöögiga. Aare korras ja maastik nii hirmus polnud kui kirjelduses.
3 oktoober 2009 leidis Blond, Miki, Paavo ja Triin [trine]
Miki sai aarde esimesena kätte, aga eks meil kõigil tuli julgustada :)
3 oktoober 2009 leidis Miki, Blond, Paavo, Trine [miki]
Tore kask oli, kuidagiviisi punnisime ka aarde kätte.. hirmus oli küll. Kogu selle rassimise peale läks kõht tühjaks ning lasime lähedal oleva veesilma juures rihma lõdvaks ning võtsime aja maha.
26 september 2009 leidis Eveli, Helve, Richard ja mina [nipnip]
Kõver oli küll üks kask natukese eemal. Noh olgu siis kõver. Julgustüki tegin mina, kas kask mind nägi, ei tea, rohkemat kedagi kah silmapiiril ei olnud, nii jääb mu vägitükk omade teada. V:teokarbi, J:helkuri
kustutatud logiteade
17 september 2009 leidis L@SSIE [lassie]
Algul sai otsitud hoopiski valest kohast. Alles pärast selgitust tuli välja, kus õige puu on. On see nüüd üldse kõver või mitte, igathes võib kellegil olla õnn puuga pähe saada.
15 september 2009 leidis :) [keity001]
Pealinnast koju jõudes ja netti kiigates ...oh üllatust ja ongi peidetud aare ja jänkukese kõrvale, küll veidi teises ilmakaares ...nii otsibki ta uut turvalist metsatukakest... kuid kõver kask ? seisab vapralt ja salakavalalt ... tegelikult väga huvitav metsa kooslus ... evej
15 september 2009 leidis Karin ja Pille [pillekene]
Aare hakkas kaugelt silma. Abivahendi saime kohapealt. EVEJ.
14 september 2009 kommenteeris Märt [mart]
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "OK / Aktiivne".