Tüüp: Tavaline aare Maakond / linn: Harjumaa Raskusaste: peidukoht 1.5, maastik 1.5 Suurus: väike Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
Lennuk jääb aardest pisut eemale.
Kirjutusvahend kaasa !
Lennuki tootmisaasta on 1962 ja Keilasse toodi ta 80ndate lõpus,
Lennukis asub hetkel Keila Mudellennu Klubi.
Pisut rohkem infot: http://maaleht.delfi.ee/news/eestielu/arhiiv/keilas-tehakse-lennuki-sees-vaikseid-lennukeid?id=67018492
A|B|C|D|E|F|G|H|I|J|K|L|M|0|1|2|3|4
N|O|P|Q|R|S|T|U|V|W|X|Y|Z|5|6|7|8|9
Lingid: pole
Aarde sildid:
Geocaching.com kood: GC7VQCA
Logiteadete statistika:
94 (97,9%)
2
6
1
2
1
0
Kokku: 106
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "Ajutiselt kättesaamatu". Käisin vaatamas ja on jälle kaduma läinud.
Kõigepealt tegime lennukile tiiru peale. Silver oli üsna vaimustuses, sest tavaliselt on lennuk ainult üks liikuv täpike taevas. Aare tuli õnneks kiirelt. Tänud!
Võss ja rajad igal pool. Pimedaks hakkas minema. Aaret ei näinud, aga nägin kopratammi.
Tagasiteel Rummust käisime lennukit vaatamas. Väga üllatava pesitsuspaiga on see lennuk endale leidnud, huvitav, kuidas ta siia küll sai :D
Aare ise oli aga taas korralik võsassasimisaare, lisaks oli null oma 5m möödas, mina juba mitu korda tahtsin otsimisest loobuda, aga Karli ei tahtnud kuidagi ilma leiuta ära minna. Lõpuks siiski leid ka tuli, aitäh peitjale!
Käisin seda siin luuramas juba ükskord varem , aga ei leidnud midagi aarde moodi.Tookord oli null kaugemal ja lennukit eriti ei näinud. Täna peale lennushowd sai siis veel üks terasliind ära näha. Tänud peitjale aarde eest.
Coordinates changed from: N 59° 19.303 E 24° 24.383
Coordinates changed to: N 59° 19.270 E 24° 24.381
Distance from original: 200.9 feet or 61.2 meters.
AArde kodu Koordinaadid päises muudetud.
Lennukis ja lennuki ümbruses kulus päris tükk aega enne, kui pääsesime aaret otsima. Kogu lennuk kolasime läbi - lennuki ninast kuni sabas asuva laskuri pesani. Kuulasime härrat rääkimas ja noogutasime kaasa. Väga tore koht endale ja lapsele. Kahjuks aaret ei leidnud.
Muutsin aarde staatust. Uus staatus on "OK / Aktiivne".
Viisin aarde tagasi "koju". Lisatud logileht.
Leidsime karbi oksahunniku alt. Kontakt omanikuga loodud, tema otsustab mis sellest edasi saab.
Sai õhtul mööda jalutatud.
Põõsas kus aare oli on läinud koos aardega.
Olen päris kindel et asi on ohus. Uus tee läheb peidukast üle.
Panin oma nime logiraamatu viimasele vabale valgele kohale. Ei olnud kaasas materjali, et uut ja sobivat valmistada.
Möödusõidul tegin ühe kiire leiu. Minu jaoks kolmas aare, mis seotud antud Antonoviga. Aitäh!
Tänud aarde eest!
Eemaldasin aardest päikese käes vedelaks ja kleepuvaks muutunud nätsukommid.
Olime teel Keila-Joale kui mul äkitselt meenus, et lennuki juures on leidmata tops. Väike kõrvalepõige trajektoorilt, et Elvele ka lennukit näidata kuid ega's ma kirjeldust eelnevalt lugenud, seepärast olin üllatunud, et lennukist nii kaugele mööda pidime sõitma. Karpi märkas Elve veel enne kui me seisma olime jäänud. Panin nimed kirja ning tiirutasime ja pildistasime ümber lennuki kuni ilmus üks vanem härrasmees, kes pakkus võimalust lennukit seestpoolt vaadata. Ühtlasi saime ka väikse ajalootunni AN-12 teemal ja kiire ülevaate mudellennundusest - oli väga huvitav ja hariv külastus. Meie täname! :)
Pimedus ja geopimedus, aga väga kaua ei läinud. Lennukis põlesid õhtul isegi tuled. Aitäh!
Siia olen korduvalt ka varem sattunud. Nii udune nagu täna pole küll varem olnud. Vaevu paistis lennuk, kui ka aare ;) Head 2018 aasta lõppu!
Kiire peatus ja logi kirja. Tore, et lennuk enda juurde aegajalt kutsub :-) Tänud peitjale.
Suur libe selle topsini jõudmist just kergemaks ei teinud. Aare korras, tänan.
Eks see aare ootas seal juba ammu. Pime oli, lennukit ei näinud, aga ma olin seda hiljuti alles näinud ka. Seevastu nägin nulli juures autot seismas. Parkinud kõrvale, saime Janari ja Henriga koos aaret otsima hakata. Johannest nägin ka:) Tänud peitmast.
Vaja oli leida üks kiire ja lihtne aare. Nii me siia sõitsime, kui ühel hetkel avastasime, et meid jälitatakse. Peatasin auto ja taga sõitev auto peatus ka. Siis helises äkki telefon ja tuli välja, et jälitajaks osutus oma enda õde. Õele kalli tehtud, tagurdasime auto aardele lähemale ja ronisime autost välja, kui äkki peatus meie kõrval järgmine auto, kust tuli välja Ingrid. Nii me koos otsima suundusime. Õnneks tuli aare kiiresti välja. Kahju, et lennuk nägemata jäi. Tänud aarde eest.
Hommiku esimene leid. Kuidagi imeliku koha peal ja lennukist üsna kaugel. Aitäh!
GPSi polnud kaasas ja google maps ei töötanud. Vaatasin kaardilt, milliste kõrvalteede vahel aare asub. Sõitsin aeglaselt ja kui nägin väikest georada, siis tuli ka leid kiirelt.
Lennuk on juba varasemast ajast teada ja nähtud. Aarde leidsin kell 03.24. Õues 3 kraadi sooja ja vihm oli korraks järgi jäänud.
Keilast suundusime Türisalu poole väikese kõrvalepõikega, et see lennuk lõpuks üle vaadata. Väga uhke vaatepilt. Aarde maskeering on jah sügise tulekuga maha langenud, aga pole hullu, kevadel kasvab uus.
Alles see oli kui ma südaöö paiku Vasalemmast läbi Keila koju kihutasin ja koju jõudes avastasin et lennuki aare on avaldunud. Too öö puhisesin veel pikalt sellise ebaõnne üle. Nüüd võttis veel mitu kuud aega, kui jälle siiakanti sattusin. Kohale jõudes avastasin, et see ju seesama lennuk mida ma EE127 vrakiks pidasin, Too õhtu sai pilte veelgi tehtud, nüüd saangi neid ilusti ära kasutada.
Kuidagi ei andnud rahu aarde asukoht, haarasin kirve kaasa ja läksin vehkima. Seekord küll pihta ei saanud, aga küll ma veel tagasi tulen!
Tänud.
Mina olen siin lennuki juures vist juba kolmandat aaret leidmas, aga emale oli see esmatutvus AN-12-ga. Õnneks sain logitud nii, et ükski auto ei möödunud.
Kohe kui autost välja ronisin, andis möödasõitev punane auto hirmsasti signaali...loodetavasti kihutas mõni tuttav , mitte huligaan :) Ega aardest midagi rohkemat rääkida polegi - oli omas kohas ja kenasti leitav. Korras ka. Lennuk muudkui muudab oma asukohta - vähemalt ei sammaldu päris ära kui iga 10 aasta tagant jälle 500m edasi sikutatakse. Aitähh (#19)
Ootame hetkel lennujaamas oma väljumist. Teagi, on see Bombardier (naljakas nimi, muidu ei tohi siin kunagi sõna pomm öelda, aga nemad panevad tervele tootele sellise nime) või Boeing, loodetavalt mitte TU. Aga vahet ju pole. Loodetavalt maandub samatervelt nagu see hõbedane kaunitar nimega AN.
Aare on peaaegu koduaknast näha (kui vaid neid puid ees ei oleks) aga vot logima kuidagi ei jõua. Täna siis parandasime selle vea.
Täname!
See lennuk on tuttav ammust ajast, nüüd oli põhjust jälle külastada. Tänan.
Ou kui palju see lennuk jõuab ringi kolida. Vist juba kolmas koht ja mulle tundub ka kolmas aare siin. Kui mul just arvestus pole sassi läinud.
Eelmine plats oli sellele lennukile palju sobivam. Aga võimas on see lennuk endiselt.
Täiesti tore lennuk ju, Saskia küll sisse ei tahtnud minna vaatama, aga väljastki oli täiesti vaatamisväärne. Siin katsetasime ka Saskia kaardilugemisoskust, mis meid täiega alt vedas. Seetõttu ragistas Saskia ikka jupp aega valel pool teed vales võsas. Kui ma ise üle kontrollisin nulli, suunasin lapse ka õigesse kohta. Aitäh aarde eest!
Geopäeva teine aare. Väga huvitav konteinerivalik sellises kohas :D Aitäh aarde eest!
See oli see ainus tee, kuhu ma sellelt ringteelt varem pööranud ei olnud. Lennukist polnud ka varem aimugi. Tänud!
Parkisin auto heaga eemale, et natukene samme ka tehtud saaks. Aare tuli hoopis teise puu küljest välja kui arvasin. Eesti niiske ilmaga, läheb sellise lahendusega logiraamat ka niiskeks. Jätsin donotiiti, palun ärge seda maha pillake. :)
Tegin hommikusel möödasõidul väikese kaare ja pistsin nime kirja. Lennuk oli varemast juba uudistatud ja selle ligi seekord ennast pressima ei hakanud. Aitüma!
Lennukiaare on endalgi mõttes olnud, aga nüüd õnneks on see siin olemas. Kristelil ka sobivasti üks päev väljakutse täitmiseks juures. Tänud peitjale.
Marise sünnipäevale minnes jäi aare ilusti teele, nii et saime päeva kirja. See päevade kirja saamine käib mulle tegelikult juba närvidele. Geopeitus peaks ikkagi lõbus hobi olema, mitte krdi kohustus. Ja siis mul on kubjas Timmu, kes ise isegi ei logi GC lehel, kuid kes elab mul seljas, et ma ikka päeva kirja saaks. :D Jumal tänatud, et see 25 päeva täis sai, rohkem ei taha ühtegi challenge'it.
Tänud peitjale.
Täitsa mõnus väike jalutuskäik. Kuna lennuki sisse pääsemiseks oli aeg juba liiga hiline, siis piirdusin välisvaatlustega. Tänud peitjale!
Panime nimed kirja ja uudistasime eemalt lennukit ka. Aitäh!
Teel muinastulede ööle tegin pisikese põike ning külastasin seoses geopeitusega juba kolmandat korda tuttavat lennukit. Tänan peitjat.
44, 3/7 ja ühtlasi ka 18-s* järjestikune päev aardeid leida :). Puhas peab-käima kampaania korras tiir, challenget ei raatsinud raisku lasta ning võtsime augutäiteks siis lähima ja lihtsaima, mis saada oli :).
*tärn 18 taga tähendab parandatud päevanumbrit, lugesin oma leiupäevi päev liiga väheseks ;).
Ausalt, mul polnud aimugi, et selline asi siin võiks asuda! Esimese asjana tuli pähe: “Kuda sa, lilleke, siia sattusid?” Aga noh, seda sai lugeda aardekirjeldusest.
Aare ise aga paljastas ennast lihtsalt.
Me täname!
Merle, ikka on seal aare juba ammu olemas ka :P Aga näe nüüd siis teine veel. Hoidsime kodulähedast mõneks õhtuks kui vaja taas üks challange päev täita...ei läinud üldse kaua, kui selline õhtu saabus. Nojah, paluks veel Keila juurde aardeid :D
Selle lennuki juures on käidud kolmes kohas siis nüüd. Ehk kunagi on mahti ka sisse pugeda sinna. Tänud!
Paldiskit külastades ja puude vahelt paistvat lennukit märgates olen paaril korral geokaarti uurinud, kas tõesti seal aaret polegi..Nüüd siis oli põhjust kõrvalepõige teha. Tänan.
See äge lennuk on tuttav ja kindlasti vääris aaret. Leid tuli kiirelt, aitäh!
See aare tõid meid väga lahedasse kohta ja veel lahedama objekti juurde. Kahjuks oli objekt ise suletud, aga tuleme kindlasti selle juurde tagasi, et põhjalikumalt uurida seda.
Sellist konteinerit ei oleks taolises paigas osanud oodata. Tänud!
Lennukit olen juba varasemalt lähemalt uudistanud.Seekord siis "möödalennul" kiire leid,tänan!
Selle linnukese asukoht oli muidugi ka juba varasemast ajast teada. Nüüd siis oli põhjust siin peatus teha. Tänud!
Sattusime mööda sõitma, tegime väikese peatuse, sups... ja valmis!
Antonoviga sai nõuka ajal päris palju palju lennatud aga seda reisilennukuiga AN-24. Lennukit Keila külje all olen ennegi näinud ja vaadanud, seekord siis sai käidud aarde järgi. Tänud peitjale.
Seda lennukit tean juba ammusest ajast, tore ka sealt nüüd aare leida. TFTC!
Vihjest on vähe abi, peidukoht kahtlasevõitu, isegi vaatamisväärsus ei paista nullist eriti. Tuleb tunnistada, minu meelest mõned muud aarded on seda lennukit nagu paremini tutvustanud. Või siis võimalik, et emotsioon oli varem vähe värskem lihtsalt :o) Saime parasjagu nimed kirja kui laekusid Kajaliisid, selge täpivärvimisplaaniga. Niisiis andsin neile logiraamatu üle, ühmasin, et konteiner otsigu nullist ise üles ja lendasin ülbelt minema :P
See aeroplaan toidab geopeitust ja kõiksuguseid orienteerumisi ikka hästi. Vist juba kolmas kord selle kolaka pärast seal logimas käia.
Kunagi ammu, poisikesepõlves istusin isa kõrval, ZIL'i kabiinis, sõin jäätist ja kõigutasin jalgu. Ja üks hetk näen.... metsas on lennuk!!! "Isa, vaata, lennuk!" "Kus?" "Seal... metsas". Aga juba enam ei paistnud. Isa vaatas kahtleva pilguga mu jäätist ja andis põhimõtteliselt mõista, et ärgu ma enam peale võtku. Kuna peale seda korda, madalamate autodega mööda sõites enam midagi näha polnud, siis tekkis endalgi väike kahtlus, et äkki nägin valesti. Alles aastaid hiljem selgus, et kõik klapib ja ongi lennuk metsas. Isegi isa käis seda vaatamas. :D. Nüüd on linnule pisut suurem väljak leitud ja tore oli teda jälle näha. Aare ise ilmutas ennast ruttu. Tänud peitjale!
Jaa, lennuk ilmus siia juba veneaja lõpus. Maale minnes, tulles, sain seda žiksgulli aknast alati piiluda. Hiljem kolis veidi allapoole ja maanteelt teda enam näha pole. Leiuga läks lihtsalt.
Tahtsin mõneks ajaks välja ka saada toast ja see aare oli sobiv sihtkoht. Sõitsin rongiga Valingule ja sealt jalutasin aarde juurde. Aare kergelt leitav. Pärast Keilasse rongi peale minnes sain korraliku sahmaka vihma ka kaela. Aitäh aarde eest!
Alustuseks keerasime Lennuki juurde. Väga populaarne koht. Mitu autot tuli kohe juurde. Osad käisid ka lennukit seest uurimas. Aare ise on enamvähem. Samas tuleb nõustuda Erkoga. Peidukoht ja viis hakkavad kohe kui lehed langevad puult kaugele karjuma. Ega see tops siis märkamata jää mugudele. Talvel veel rajad ka juures.
Jälle lennuk uues kohas! :D Reisilennuk kohe. Uudistasime lennukit ning siis leidsime aarde. Aitäh!
Nojah. Logide põhjal kartsin hullemat, aga sel on isegi šansse püsima jääda. Elame näeme. Aga mõnel oli huvitav lennukit näha. Tänud ikka!
Aitäh siia juhatamast.
Tänud peitjale :)
TFTC!
Sellest asjandusest ole ikka omajagu kodri m66da s6idetud. Iga kord olen m6tteid m6lgutanud et kuidas ta kll sinna sai ja kuidas ta nii hästi säilinud on. Täna v6tsime siis julguse kokku ja vurasime ka päris ligi et asja kaeda. K6ige pealt tegime väljas auringi aga siis otsustasime ka sisse kaeda. Härra tuli hea meelega näitama ja ennem kui j6udsin mingeid kysimusi kysima hakata hakkas nagu makilindilt tekst jooksma ja saime vastused k6ikidele oma kysimustele. Et polnudki 6huliinide alt siia pikeerinud... Ja ka see oli suureks yllatuseseks milleks seda lennukit nyyd kasutatakse. Enam paremat teemakohast t66koda mudelllennundusele vist ei saagi olla kui otse lennuki k6hus. Väga hea meel et siia meelitati. Meeldis nii pere suurimale kui ka pisimale ;) cheers
Sellest aardest sain teada täpselt enne kodust ära sõitmist. Keerasin siis teekonna kilomeetri jagu pikemaks ja [FTF] läks kirja kell 8:35. See nüüd on juba kolmas aare selle lennukiga seoses. Aga peitmisviisi vaadates ei püsi ka see seal tõenäoliselt kaua.
Nägime kodukandi aarde avaldumist juba eile. Kiiret polnud - käidud ja nähtud koht, vast ei kao ka niipea kuhugi. Ka täna polnud kiire. Kui aga tuli välja, et suvepüksid on katki, kodus süüa nagu polegi, vaja üks aare päevas leida, oli see piisav mott, et end püsti ajada.
Tegime juba kolmanda leiu täna, igavesti popp aare. Erkoga päri, et igihaljas on alati parem peidik. Samuti võiks see ehk pisutki vaatamisväärusele ja nimikangelasele lähemal olla, et sellest keegi mööda vaadata ei saaks. Lennuk ise on kindlasti väärt tutvustamist ja tore, et siin taas aare on. Tänud peitjale keskpäevase virgutuse eest!