Värsked sõnumid

Eesti kiiruskaamerate andmebaas

Saatis ove 
Lõpuks on valminud Eesti kiiruskaamerate andmebaas. Ilmselt on see abiks ka geopeituse puhul. Viimati Tartust Tallinna sõites oli liiklusvool pea kogu aeg 97kmh ja mõnest aeglasemast autost möödumine probleemn kuna kaamerate asukohti ju veel ei tea ja seda maagilist 97kmh piiri nagu ületada ka ei taha. Kuigi ametliike trahve veel välja ei kirjutata, siis enamik kaameratest juba töötavad ja kiiruse ületajaid juba reaalselt jälgitakse.
enn
Re: Eesti kiiruskaamerate andmebaas
28.10.2009 11.50
Need on ammu üleval juba ka Regiol ja POIplazas (seal ka väga paljudele navidele)
Mina tegin ise selle faili. Töötab küll. Colorado 300 puhul hoiatab vaid siis kui lubatust suurema kiirusega objektile läheneda. Kui kiirus on alla lubatu siis ei tulnud mingit hoiatust. Distantsiks panin 850 meetrit.
POIplaza failis on 19 kaamerat, kas tõesti on mul mõni külmkapp või selle vundament kahe silma vahele jäänud või sisalduvad seal ka "sinu kiirus" tablood? Mul on leitud seni ikka 16 kaamerat siinpool Tartut.
Suvine Norras käik näitas seda, et POIplaza failides võib sisalduda mida iganes (aegunud infot ja valeinfot).
Agnes
Re: Eesti kiiruskaamerate andmebaas
23.12.2009 09.47
Siin on Eestis paigaldatud kiiruskaamerate õiged koordinaatid: Kiiruskaamerate asukoha koordinaadid ja siin nende asukoht kaardi peal .
Teiste riikide jaoks olemas ainult kaardi peal, aga loodan et panevad neid üles ka
Mitut eelnevat sõnavõttu lugedes tekkis arusaamatu küsimus, miks kiiruskaamerate asukohti on vaja teada?
No mis sa ise arvad ? Ikka seepärast, et liiga aeglase sõidu eest trahvi ei saaks. Mina tunnen endiselt huvi, et kui näiteks autol läheb rehv katki, et miks ta siis sealt augukohast lömmi ei vaju ? Alati vajub alt lömmi, kui oleks sealt augu kohast lömmis siis läheks parandamine palju kiiremalt.
Kavalus näib olevat inimese alateadlik hoiak. Keskmisel hallis jopes inimesel kergitab tuju pilvepiirile teadmine, kui on võimalik kellelegi ära teha. Enesehinnangu muutusest ei maksa selle juures rääkidagi. Peeglist vaatab vastu hoopis pikem mees, kui ta on suutnud teiste turjale ronides seljale jalajälje jätta. Kummivahetuse peale ei hakka isegi seejuures mõtlemagi. Sellega tegelevad matsid, sest see määrib käsi ja katsu küünte alt mustust kätte saada. Paraku lõppeb laup otse kulmukohalt ja käitumine on sigala tasemel. Kuid ega see teadmatus tuju ei riku. Pigem hoopis vastupidi. Teadmatus suurendab enesearmastust ja imetlust enda suurest kavalusest.

Rääkides aga asjast, siis Eesti liikluse olukorda arvestades on igasugune ilkumine kiiruse teemadel rumaluse kõige selgem väljendus. Seda võib võrrelda suure maasturiga kaitsealal lagastamisega. Kiiruskaamerad asuvad kohtades, kus kiiruse ületamine ei ole vähimalgi määral arusaadav. Rääkides aga Euroopast, siis kaamerate kaardistamine ei anna enam midagi. Mitte üheski Kesk-Euroopa riigis ei paigaldata enam kaameraid, mis mõõdavad antud kohas kiirust. Kaameraid kasutatakse distantsi läbimise kiiruse mõõtmisel ja peagi läheb ka Eesti selle peale üle. Seepärast võivad kaamerad ju kaardi peal asuda, kuid sisuline tulemus on null.
Muidugi on lihtne arvata, et sõidagi siis õige kiirusega kogu aeg ja pole vaja midagi põdeda. Sulle on vbl täielik üllatus aga usu mind on olemas kodanikke, kes suudavad 90 alas ka sõita sellise kiirusega ja ei juhtugi muud midagi kui see, et nad jõuavad kohale oma sihtkohta. Aga teel olevaid Imbe Tsill nimelisi kodanikke, kes hambad ristis vaevalt 70 ühikut kiiruseks punnitavad ajab see muidugi jõledasti endast välja. Nad on ju nii püüdlikud ja teevad alati kõike õigesti ja teised kihutavad neist siis kohe mööda. Ja nii need tüübid siis kemplevadki. Ühed teevad kõik endast oleneva, et saaks olla kõige esimene (kaas arvatud see, et sõidetakse keset teed igasuguse endast kiirema liikumise tõkestamiseks) ja teistel on neist kopp ees (sest kasvõi suvepapu ja talvepapu puhul on võimalik erineva kiirusega kulgeda.) Nüüd on leitud, et neist munejaist möödujaid peab igal sajal juhul trahvima/vangi panema või lihtsalt torkima. Ja mina näiteks kasutan seda kaamerafaili selleks, et neist toladest kaamerate ees mitte mööduda. See esimeses lauses olnud arvamus kadus minul aga väga ammu ära ja läheb iga kord veel kaugemale, kui ma järjekordse rekka taga munen.
P.S Kas ma nüüd panin jälle ära ? Nii änksa on sellist ärapanemise mula minu kommentaari puhul lugeda.
Sa ei kujuta ette, kui tüüpiline on sinu sõnavõtt. Paraku pean ma viitama eksitustele su pika ja nähtavasti sinu poolt väga hoolikalt läbimõeldud ning sõnastatud mõtteavaldustes. Sinu kõige suuremaks mureks on möödasõidud aeglastest sõidukitest, kelle juhid näevad rohkelt vaeva, et püsida kiirusel 70 km/h. Paraku on selliste juhtide osakaal imeväike. Ma sõidan mitu korda rohkem aastas, kui seda teeb keskmine eestlane. Kuid sinu poolt viidatud seitsmekümnega sõitjaid praktiliselt ei näegi - võibolla mõned korrad aastas. Sama näitab ka erinevates kiiruse mõõtmise punktides (neid võid näha ka Tartu mnt'l) kogutud statistika, et liiklust takistavaid juhte praktiliselt ei ole. Kui sa aga suudad igal korral Tartusse minnes ja sealt tulles mõne sellise taha jääda, siis oled lihtsalt ebaõnne särgis sündinud. Minul on oluliselt paremini läinud. Samas, kui sa satud ühe sellise sõiduki taha sattuma, siis võid ise arvutada, kui kiirelt on võimalik seitsmekümnega sõitvast sõidukist kiirust ületamata mööduda. Jutt käib siinjuures ainult mõnedest sekunditest. Ehk sul puudub vajadus selliste juhtide pärast kiirust ületada. Kolmas suur ebakõla su jutus peitub kiiruskaamerate vaatevälja sattudes möödasõidust hoidumises. Kaamera mõõdab kiirust üksnes sõidusuunal ja kui sa sooritad möödasõitu, siis ta su kiirust ei mõõda ja sa ei saa ka trahvi. Ainult ma soovitan sul neis kohtades möödasõitu mitte teha, sest see on sulle endale ohutum. Möödasõidukeelu alad on tehtud kindlal põhjusel, et sa ennast surnuks ei sõidaks ja mõnd armast kaaskodanikku endaga kaasa ei tiriks. Eestis leidub murelikke kaaskodanikke, kes muretsevad liiklejate pärast ja mõningates kohtades piiravad meie kõigi otsustusvabadust. Kui sa sellest aru ei saa, siis mõtle pigem trahvile. Loomadele on ka aiad tehtud eelkõige nende endi kaitsmiseks. Ma sõidan maanteel kiirusega spidomeetri näit pluss kümme. Ehk maanteel näitab mu spidomeeter 100 km/h. See on piisav, et ma ei jääks kellelegi jalgu, ei saa trahvi ja sõidan mööda selleks ettenähtud kohtades. Siiani ei ole trahvi saanud ning olen ka kiirelt ja elusalt koju jõudnud. Ole liikluses rahulikum ja usu mind - elu on kohe ilusam. See ei ole minu väljamõeldis, vaid arenenud liikluskultuuriga maades tehtud tähelepanek. Paraku näitab inimeste mõtlemise piiratus, kui kaugel me veel arenenud liikluskultuurist oleme. Kultuur algab eelkõige peast ehk sellest pilgust, mis meil peeglis vastu vaatab.
PS! Sa ei pannud ära. Kuidas saab tüüpilise hülgemölaga ära panna. See on kui mulistamine külmas vees.
Milles probleem on? Kes tahab, see kasutab kiiruskaamerate infot, kes ei taha, ei kasuta ja kogu lugu! Tähtis on ju viisakalt liigelda ja suurendada turvalisust liikluses!

Praegu on nii: triick kirjutab 1 rea, siis algaja 3 rida, siis triick 11 rida, algaja 10 rida, nüüd triick 20 rida eye rolling smiley jääme ootama algaja 30 realist teksti

Jõulurahu kõigile!
Loen ja imestan, et mille krdi pärast peab üks eeskujulik kodanik (no kõik on ju lollid, kes teisiti arvavad ja krt tulevad veel vaidlema kah ja see algaja on veel mingi eriline kuradi kloun) end mingile hülgemölale vastamisega vaevama ?
Kui nüüd sellest failist rääkida siis, mina ei suutnud seda eomapi lehel pakutud asja tööle saada ja tegin ise selle faili. Kui keegi on selle eomapi asja tööle saanud siis mis ikooni ta GPS kaardil näitab ?
enn
Re: Eesti kiiruskaamerate andmebaas
23.12.2009 11.34
Jõulurahu kõigile! winking smiley
Paraku ei saa ma muudmoodi, kui pean algajat järjekordselt parandama. Ma ei ole kunagi mitte kellegi kohta väitnud, et ta loll on. Ja sama ei ole ma ka sinu kohta väitnud. Nii palju, kui leidub siin ilmas inimesi, nii palju on ka seisukohti ja arvamusi. Mitte ükski inimene, ka kõige juhmim siin ilmas, ei vaata endale peeglis otsa ega ütle kas valjult või vaikselt: "Kurat, küll ma olen ikka loll". Igaüks leiab, et ta on maailma targem või siis selle säravama poole seas. Siin ei erine me üksteisest kuigivõrd. Ma ei ürita su seisukohti muuta, sest see ei ole võimalik. Ma lihtsalt aitasin sind selleks puhuks, kui sa satud sel teemal vaidlema mõne teemat valdava kodanikuga. Ära lasku lihtsustuste teele ning ära hangi oma seisukohti delfi laadsetest kogunemiskohtadest.

Samuti ei ole ma mitte kunagi väitnud, et selliseid kaarte ei tohiks koostada. Loomulikult tekivad kaardid pinnasele, kus on selle järele ka nõudlus. Erinevad navigaatorid ja GPSid on täis kõikvõimalikke kihte. Ma kahtlustan, et paljud ei arva midagi McDonaldsite paiknemisest nende teejuhis. Mida ma olen väitnud, on lihtne tõdemus, et minu hinnangul ei anna antud kiht kuigi olulist informatsiooni, sest kaamerate asukohad ei ole ühiskondlikke reegleid täitva inimese puhul kuigi olulised. Liikluskiiruse ületamise eest saavad kord kõik karistada. Kas see toimub eksimuse tõttu kaamera vaateväljas või seal samas läheduses oleva Politsei poolt, ei oma enam tähtsust. Kes leiab antud kihilt endale tõe, see suurendab tema rahulolu. Ja mis saab olla suurem eesmärk, kui tõsta inimese heaolu.
triick kirjutas:
-------------------------------------------------------
> miks kiiruskaamerate asukohti on vaja teada?
Aga miks mitte?

Ühelt poolt on huvitav teada ka rahaautomaatide, vaatamisväärsuste, järvede jms. asukohti. Kiiruskaamera kui moodne tehniline vidin on ju ka omamoodi vaatamisväärsus.

Teisalt jälle on nende kaamerate eesmärk manitseda liiklejaid oma kiirust jälgima (me ei saa ju eeldada, et nende ainsaks eesmärgiks on liiklejate trahvimine, või saame? winking smiley), ja kuna neid paigutatakse probleemsematesse kohtadesse, siis on ju hea teada, kus teel on selline probleemne koht ja olla seal ettevaatlikum.

Või mis? smoking smiley
floyd kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Teisalt jälle on nende kaamerate eesmärk manitseda
> liiklejaid oma kiirust jälgima (me ei saa ju
> eeldada, et nende ainsaks eesmärgiks on liiklejate
> trahvimine, või saame? winking smiley),

> Või mis? smoking smiley

Ideaalis ei ole üleüldse mingit kontrolli vaja, sest inimesed suudavad ise hinnata oma tegevuse mõju ning kõikvõimalikke ohtusid. Paraku osa inimestest seda ei tunneta - väike väike osa, kuid ometi piisavalt suure mõjuga. Igasugune kontroll on ikkagi vitsa efekt. Kaamerad maksavad nii palju, et neid pelgalt manitsemise pärast ei ole otstarbekas panna. Oluliselt odavam oleks iga kilomeetri taha panna märk või gps häälestada piiksuma, kus kutsutakse üles kiirust jälgima. Seega minu hinnangul on kaamera ikka raha kogumiseks. Loodetavasti küll mitte suure raha tegemiseks.
Toimiva kiiruskaamerate faili saab ka Garmini.ee lehelt. Mina enda oma sealt tõmbasin. Korra on kaamera nina ees välku ka löönud, kui keegi bemmivend minust otse kaamera all mööda sõitis. Ei tea kumba pildistati? tongue sticking out smiley Dai pohh kviitung mulle saadetakse!
Tooks veel välja, et osadel kaartidel on peal ka ühesuunalised tänavad. Kuigi tänaval on ka märk üleval ja autojuht peaks ise teadma, et seal teistpidi ei tohi sõita, aga näe, gps ikkagi annab vihje, reetur selline ... spinning smiley sticking its tongue out

Lisaks on tee ääres märgid, et varsti on kiiruskaamera. Seega kaamera pole mingi salajane asi, maskeeritud ja põõsasse peidetud.
Mind ajab ka GPS närvi, kui ta kisab, et ma ei tohikski seal sõita grinning smiley Loomulikult ei ole kaamera salajane asi. Kui üht marsruuti mitu korda sõita, siis jääb nagunii kogu teeäärne meelde.
Sellesse rubriiki võivad kirjutada ainult registreeritud kasutajad.

Sisse logimiseks klõpsa siia!