Tüüp: Mõistatusaare Maakond / linn: Pärnu linn Raskusaste: peidukoht 2.0, maastik 2.0 Suurus: mikro Aarde asukohainfo nägemiseks logi sisse! |
Kirjeldus:
NB! Ära mine lennujaama territooriumile, koordinaadi saad Certitudest! Pliiats kaasa!
On olnud keeruline, kuid huvitav aeg ja mul on hea meel jagada mõningaid teadmisi teiega, mu kallid geopeituritest sõbrad. Ärge pahandage, et ülesanded kipuvad olema inglise keeles, kuid lennunduse keel on inglise keel ja nii on teil lihtsam leida vastuseid. Eestikeelsed tõlked on päris kummalised teinekord. Niisiis:
Communication in aviation is very important. You have to communicate between plane and air traffic controller and airplane to airplane. If you start your flight, you have to put a code to transponder, what aittraffic controller gives to you and switch your transponder ON. You remember problems with Russian planes near Vaindloo island, that they are flying without transponders? Yes? So transponder will send a name of the plane to aircontroller radar screen, so you can be identificated. But. If you can not communicate verbally, there are different codes, you can put on your transponder, called emergency transponder codes. Then controller on the ground will see, that this airplane has problems. For example – if you lost your raadio comms, it will be 7600.
What will be the code for hijack, that you can put in your transponder hopefully without getting noticed by hijackers?
Write number to checker and you will find the cache.
Do not forget write down letter from Certitude and number of question.
You can validate your puzzle solution with certitude.
Vihje: pole
Lingid: pole
Aarde sildid:
Geocaching.com kood: GCA7Q66
Logiteadete statistika:
81 (100,0%)
0
1
0
0
0
0
Kokku: 82
Mõned koordinaadid sai paika, osad mitte. Mis siis ikka eks loobime vahepeal kirvest. Tänud sarja eest. Teinekord teised kolm veel.
Täna oli imeline kevadilm jalutamiseks ja varem lahendatud mõistatusaarete leidmiseks. Täname aarde eest!
Tänase Pärnutuuri lõpetuseks veel mõned lennuvälja aarded. Tulid kiirelt. Tänud!
Tänane AVIATION+ seeria, peaaegu kõik said kodus oma koordinaadid ja siin logi logiraamatusse. Tänud peitjale. 10/12
Tegin ka lõpuks selle seeriaga algust aga hakkas juba hämarduma ja tulem oli ette teada. 5 leitud. Sellega see parkimise harjutamine ka otsa sai.
Tänud huvitava seeria eest!
Õnneks on olemas internet. Taskulambi valgel sai seal toimetud. Tänan
Siin me kindlasti juba lugesime mitu veel lõpuni jäänud on. Ah Inga väidab, et hoopis siin oli see sipelga-vahejuhtum või? Arvasin, et #6 juures. No siis lugege mu selle aarde logi hoopis sealt :P
Pea aasta on möödas kui see sari oma lahenduse sai, nüüd lõpuks tulin kohale ka. Kõik läks sujuvalt. Tänan.
Poja üks unistustest on kunagi lennukiga lennata. Jätsin selle seeria lahendamise täielikult talle. Kasutades imelist internetti ja sealseid abivahendeid tulid vastused kiiremini kui ma arvata oskasin. Seega lahenduskäike ma ei ta. Koos kontrollisime tsekkerit ja salvestasime "oma koordinaate". Logimas käisime kõik koos või vaheldumisi. Autol ei hakanud mootorit isegi seiskama. Täname.
Ohutuledega parkiv auto oli ikka seal ning minu pettumuseks ei kohanud ma teda ühegi aarde juures. Mis ta seal tegi, siiamaani ei tea... Minul oli aga siht silme ees ja juba täiesti hasart, et mitu lennukat ma logitud saan enne kui Triinu lõunauni läbi saab. Aitäh!
Lend tundmatusse teemasse ja tasapisi lahenesid ette antud ülesanded. Kohapeal pimedal õhtul lambi valguses me leiud järjest said vormistatud. Tänud peitjale.
Nii nüüd vist on jama? Vasak õlg ja kael valutavad, aga järgi ka ei jätta. Kuidas see ütlus oligi? Läbi raskuste tähtede poole. Tänud peitjale aarde eest.
Nonii. Pea järjekordselt uut tarkust täis, tasus lennujaama ümbrusesse kolama minna küll.
Mõistatused olid huvitavad ja aardeleiud looduses kerged. Aitäh peitmast.
Lennundus on lahe. Mõistatuste lahendamisega läks ka vähemalt esialgu päris edukalt. Aitäh.
Täna logisime seeria kõik aarded, välja arvatud nr 5. Aitäh!
Siin suutsime ka kuidagi geomobiili seisma jätta. Aitäh!
Ääretult nauditav seeria. Saime kohe hulka targemaks. Mõned trikikad olid sees aga seda lõbusam, mõistatused lahendatud, kummikud jalga ja minek. Aitäh lennundusmaailma tutvustuse eest. :)
Mõistused sai vaikselt lahendatud kohe kui ilmusid.Nüüd Tsehhist tagasi teel võtsime pärnumaalt ka mõned aarded.Aitäh!
Kommunikatsioon on väga tähtis. Nii tööl kui eraelus, kasvõi liikluses. Näiteks me ju näitame suunatuld ja kõik saavad aru, mida see tähendab, mida näitaja järgmiseks teeb. Samas meeste ja naiste vahel käib asi pahatihti teisiti - üks ütleb üht, aga teine kuuleb/tõlgendab kuuldut hoopis teisiti. Imelik, kas pole. Saa siis niimoodi elus hakkama ja teineteisest aru.
Trimmer niitis päiksepaneelide aluseid. Eile nägime Are kandis, kuidas lambad päiksepargi alla vilus peesitasid. Siin tegi seda traktor. Aitäh Mardile aarde eest!
Mõistatuse lahendasin hommikusöögi kõrvale. Aarde leidsin pärast mõningast otsimist. Aitäh!
Hariv uurimine ja mõistatamine! Logimisel oli natuke postiljoni tunne: sõit, peatumine, autost välja, "aardepostkastini", nimed kirja, autosse ja edasi sõit. Järgmise koordinaadi juures sama protseduur. Vahetevahel on ka lühem pikkus eeliseks. Aitäh peitjale!
Nullile lähenedes jälgisin autoaknast teeserva, GPSi polnud vaja autost kaasa võtta. Aitäh peitjale.
Teel Viljandist Pärnusse lahendasid Kairi ja Veiko mõned selle seeria mõistatused ära. See siin oli kolmas. Aitäh huvitava aardeseeria loomise eest!
Oli asja lennujaama ning seega otsustasin kiirelt lahendada mõned ülesanded, mis mulle kergemad tundusid. Tõeliselt lahe teema ja ägedalt peidetud aarded. Suur aitäh, nautisin täiega!
Mõistatuse lahendamine on netiavaruste abil lihtne. Tänud peitjale aarde eest!
Seeria mõistatuste lahenduste leidmine oli mulle liiga keerukas ülesanne, nii hästi ma inglise keelt ei oska, et jaguks kannatust infot otsida. Aga mul oli hea õpetaja ja selle mõistatuse vastus on meeles, ehk ei lähe seda küll elus vaja kasutada. Aare aga sai leitud ja logitud. Aitäh otsingukaaslastele ja aitäh peitjale!
Oli aru saada, millest ajendatuna peitja sellise toreda seeria siia geokolleegidele meisterdas. Eks ta ole, talveõhtud ja -nädalavahetused pikad, midagi peab ju tegema, siis lähedki ja harid ennast ning õpid midagi selgeks. Nüüd saavad ka geopeiturid lennunduse vallas veidi targemaks. Mõistatused olid ilusti üles ehitatud kergemast raskema poole ning lõpp oli juba paras ponnistus, aga tehtud sai. Looduses oli asi muidugi lihtne. Täname peitjat tore seeria eest.
Mis hommikul lahendatud, see pärastlõunal otsitud. Hommikul mõtlesime, kustkandist ülehomseks Harjumaale jõuda ja otsustasime Pärnu ringi kasuks, siia vupsab aardeid nagu seeni. Õnneks polnud lahendused nii keerulised, kui ma algselt kartsin ja tunni ajaga said kõik tehtud. Kohapeal läks kõik libedalt. Üllatav, kui suur autoliiklus siit ikkagi läbi käib. Siin oli kraavi kaevatud, kuid aare ikkagi alles. Aitäh väikese peamurdmise eest!
Lendamine...Kui evolutsioon kodeeris meie geneetikasse kaasasündinud hirmu madudesse ja kõrgusesse, ja minus on need geenid täielikult aktiivsed, siis õnneks lennuhirmu õnneks pole kaasa antud. Õhkutõusul tekkiv surve vastu tooli seljatuge, laskumisel tekkiv kaif õhurõhu muutusest. Horisondil loojuv või tõusev päike lennukiakna taga. allpool asuvad pilved või mäetipud, mida muidu olen harjunud alt ülesse vaatama. Tuledes säravad linnad, Lennuki pööramisel elegantselt ülesse või allapoole sirutuv lennukitiib. Ja need uued maad või siis kodulinn mis peagi ees ootab. Kuivaid neid lennujaamu ja seal passimisi vahepeal poleks
Liikusime lõpust alguse poole. Enamus sai kiirelt leitud. mõnega läks veidi rohkem aega.
Mõistatuste lahendamisega tegelesin kodus päris usinasti, kuna lennundusest just ülemäära palju ei tea, tuli rohkelt googeldada ja ennast asjadega kurssi viia - aga oli täitsa põnev ;) aarde endaga läks kiiresti.
Mõistatus sai jupp aega tagasi lahendatud, täna oli siiakanti assssja ja logisime ka ühtlasi. Aitäh!
Mõni lahendus tuli ruttu, mõnega pidi rohkem vaeva nägema.
Tänud
Selle tegelase leidmisega polnud probleeme. Vihjeobjekt oli kenasti seal kus ta pidi olema ja aare kenasti küljes, nii nagu seegi pidi olema. Tänud peitjale mõistatusi välja mõtlemast ja nendest aardeid tekitamast.
Esimese hooga mõistatustele peale vaadates tundus asi lootusetu olevat, mine või lenduriks õppima. Mõned päevad hiljem, kui tekkis piisavalt vaba aega, asusin lahendama. Üksteise järel tulid rohelised tuled ja enne järgi ei jätnud kui viimanegi neist lahendatud sai. Aitäh piisavalt raskete, aga ka samas ka kergete mõistatuste eest!
Koodi sisestama ei pidanud, aare oli täitsa omal kohal. Keegi teda kaaperdada ei üritanud. Aitäh peitjale aarde eest ja turvalisi lende edaspidiseks.
See on üks tore ports mõistatusaardeid.Lennundusteemad on mulle alati meeldinud.Kahjuks ei õnnestunud ühtegi lennukit näha siin lennujaamas ei tõusmas ega maandumas aarete otsimise ajal.Osade aarete juures on juba väikseid märke georadade tekkest :) Aitüma selle seeria eest.
Ma väga loodan, kohe väga, et aarde omanik seda koodi kunagi kasutama ei pea. Vastus tuli tänu laiale maailmale kiirest kätte. Tänud aarde eest!
Teema on tuttav ja enamus vastuseid tulid suht puusalt tulistades ära. Väga lahe seeria, aitäh!
Toredad silmaringi laiendamise mõistatused. Sattusin hoogu ja sai päevake lennundusteadmisi nuusitud. Ei saa öelda, et iga vastus kohe klappis, paar tükki tahtsid teistmoodi mõtlemist ja Miki sai siis veidi tõugata. Tore oli seda teemat eemalt torkida. Aarded ise mõnusalt lihtsalt leitavad. Suur tänu peitjale.
Tänu aardele jälle üks uus ja huvitav teadmine lennundusest. Nende infokillukestega ilmselt piloodipabereid ei anta, kuid aardetopsi lubati küll otsima minna. Aitäh peitjale!